Monday, November 23, 2009

Kambing Hitam

Black sheep. Putih-putih kata. Hina sungguh gelaran itu. Tidak. Aku tidak bermaksud menghina sesiapa. Jika terasa, mungkin orang itu berkulit hitam. Bukan. Ofi jangan terasa. Kamu masih putih lagi. Ya. Masih lagi.

Kenapa tulis blog? Luah perasaan? Ofi memang bijak. Sungguh comel wajahnya. Tampan kiri-kanan. Blog tempat main. Mainan perasaan. Jiwa kacau. Geletek hati. Kenangan silam pasti rindu. Ofi kata " Aku buat blog untuk kawan-kawan. Aku sayang kawan. Kawan sayang aku". Aku bidas. "Kawan invite ke Ofi?". Ofi senyum. Nampak gigi putih. Seperti Evra. B*** no 2 dalam MU. Tapi kulit lain. Hutan mari. Ahaha

Ofi kata "Meh surat elektronik hang. Aku ajak nanti". Aku beri alamat surat elektronik aku. Tunggu. Memang seksa. Tiada jawapan. Tapi ada satu penyelesaian. Aku amat memahami Ofi. Dia memang sebegitu. Ya. Jika kita sebut nama S Subramaniam, Palanivel, Samy. Pasti anda faham. Ofi juga seperti itu. Main politik. Bijak berkata. Haram tidak ada apa-apa. Heh

Balik kepada kambing hitam. Muka ubah putih. Terus kena pulau. Kejam. Tapi apakan daya. Daya pemikiran kambing. Mahu faham lebih? Lihat video di bawah. Penuh maksud. Surat dan sirat.


No comments: